نگاه میکنم

نمی بینم

 چشم مرا

 نگاه تو پـر کرده

 گوش می کنم

 نمی شنوم

 گوش مرا

 صدای تو

 پـر کرده

 ای چشم من

 بدون تو

 نابینا

 ای گوش من

 بدون تو ناشنوا

با من بمان

 همیشه بمان با من

 

 

ارزش


ارزش


  ارزش چهار سال را از کسانی بپرس که از دانشگاه

فارغ التحصیل شده اند

ارزش یک سال را از دانش آموزی بپرس که در               
امتحانات نهایی مردود شده است            

 

 ارزش یک دقیقه را از کسی بپرس که از قطار یا               
هواپیما جا مانده است

 

     ارزش یک ثانیه را از کسی بپرس که از حادثه ایی               
جان سالم به در برده است

 

 زمان برای هیچ کس صبر نمی کند قدر هر لحظه خود را        

          بدانید ، قدر آن را بیشتر خواهید دانست،            
   اگر بتوانید آن را با دیگران نیز تقسیم کنید      

 
  و در آخر اینکه........برای پی بردن به ارزش یک دوست
 آن را از دست بده

 

 

زندگی چیست؟

زندگی شاید یک خیابان درازست

که هر روز زنی با زنبیلی از آن می گذرد

زندگی شاید ریسمانیست که مردی با آن

خود را از شاخه می آویزد

زندگی شاید طفلی است که از مد رسه بر میگردد

یا عبور گیج رهگذری باشد

که کلاه از سر بر می دارد و به رهگذری دیگر

با لبخندی بی معنی می گو ید

" صبح بخیر "

زندگی شاید آن لحظه مسدودی است

که نگاه من در نی نی چشمان تو

خود را ویران میسازد

و در این حسی است

که من آن را با ادراک ماه

و با دریافت ظلمت خواهم آمیخت

آه.......

سهم من این است    سهم من این است

سهم من آسمانی است که آویختن پردهای

آن را از من می گیرد